.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گاف فدراسیون یک سهمیه دیگر را سوزاند

به گزارش مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواسته بود که یک داور واجد الشرایط را جهت حضور در دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران به این کنفدراسیون معرفی کند.

براساس قانون AFC کمیته داوران می بایست یکی از داوران بازنشسته بین المللی را که از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی شرایط مناسبی داشت را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می کرد که این کمیته در یک اقدام عجیب محمود رفیعی را که در حال حاضر یک داور فعال در فوتبال ایران است را برای شرکت در دوره یاد شده به AFC معرفی کرد.

در شرایطی که این انتخاب کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشورمان اعتراض برخی داوران بازنشسته را به دنبال داشت، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رفیعی در دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران مخالفت کرد.

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا به این دلیل که رفیعی یک داور فعال در فوتبال ایران بوده و در حال حاضر قضاوت می کند، با حضور این داور 44 ساله در دوره فوق مخالفت کرده است. با توجه به اینکه دوره تربیت مدرس بدنسازی داوران در حال حاضر در مالزی آغاز شده است به دلیل اشتباه کمیته داوران سهمیه ایران برای حضور در این دوره از بین رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.